Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpůrný proces podniku
Kolář, Daniel ; Söhnel, Jan (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je analýza procesu náboru zaměstnanců se zaměřením na řízení lidských zdrojů ve výrobní společnosti EXCALIBUR AMRY spol. a.s., zlepšení procesu náboru zaměstnanců o nový způsob spolupráce se studenty a zlepšení obsazenosti nepopulárních míst ve společnosti. Celá práce se skládá ze tří hlavních částí, přičemž první část obsahuje teoretická východiska potřebná pro psaní práce, v druhé části se můžeme setkat s analýzou prostředí a konkrétními problémy a v třetí fázi můžeme nalézt návrh zlepšení úzkého místa pro zefektivnění chodu společnosti.
Podpůrný proces podniku
Kolář, Daniel ; Söhnel, Jan (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je analýza procesu náboru zaměstnanců se zaměřením na řízení lidských zdrojů ve výrobní společnosti EXCALIBUR AMRY spol. a.s., zlepšení procesu náboru zaměstnanců o nový způsob spolupráce se studenty a zlepšení obsazenosti nepopulárních míst ve společnosti. Celá práce se skládá ze tří hlavních částí, přičemž první část obsahuje teoretická východiska potřebná pro psaní práce, v druhé části se můžeme setkat s analýzou prostředí a konkrétními problémy a v třetí fázi můžeme nalézt návrh zlepšení úzkého místa pro zefektivnění chodu společnosti.
Praxe studentů bakalářského studia vysokých knihovnických škol
Lodrová, Iveta ; Římanová, Radka (vedoucí práce) ; Landová, Hana (oponent)
Bakalářská práce zpracovává obecná doporučení pro praxi v rámci studia knihovnicko-informačních oborů vysokých škol uvedená v dokumentu "European Curriculum Reflections on Library and Information Science Education". Dokument informuje o učebních plánech studia, včetně předmětu odborná praxe. Součástí práce je analýza odborných praxí studentů na třech vysokých knihovnických školách v České republice (v Praze, Brně a Opavě). Úvodní část je věnována iniciativám Boloňského procesu a jeho postupnému vývoji. Ve druhé části je stručně představen dokument "European Curriculum Reflections on Library and Information Science Education", který byl iniciován diskuzemi Boloňského procesu. Podrobně je zpracována část tohoto dokumentu: "Praxe a teorie: pracovní zařazení jako součást učebního plánu". Třetí část je věnována průběhu praxí na třech vysokých školách s knihovnicko-informačním oborem v ČR, a to na základě informací od organizátorů praxí. Výsledky jsou porovnány. Závěrečná čtvrtá část je věnována analýze názorů studentů na odbornou praxi prostřednictvím online dotazníků. Konečné srovnání těchto informací a také míra využívání doporučení uvedených v 11. kapitole je v závěru bakalářské práce. Klíčová slova: knihovnictví a informační věda * odborná praxe * doporučení * vysoká škola
Role spolku jako nestátního aktéra v rámci veřejné diplomacie České republiky
Zajíčková, Lucie ; Peterková, Jana (vedoucí práce) ; Rolenc, Jan Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá rolí spolku ve veřejné diplomacii České republiky. Jako ukázkový spolek byl vybrán AIESEC, který je největší neziskovou organizací řízenou studenty na světě. Konkrétně se práce zaměřuje na zahraniční stáže tohoto spolku, které mají jako jeden z cílů stanoven rozvoj mezinárodní spolupráce. Pro charakteristiku role spolku ve veřejné diplomacii byla zvolena metoda rozhovorů s účastníky stáží. Z práce vyplývá, že AIESEC je jako nestátní aktér přispívá k naplnění strategie zahraniční politiky České republiky a stážisté se aktivně podílí na budování značky naší země. Práce obsahuje výstupy z rozhovorů i doporučení, která by mohla být zajímavá především pro AIESEC, případně inspirací pro podobně orientované spolky.
Možnosti zahraničních stáží univerzitních studentů České republiky
Fryčková, Markéta ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na vybrané možnosti zahraničních pracovních stáží, které jsou dostupné studentům vysokých škol v České republice. Práce je rozčleněna na tři hlavní celky, z nichž první část se soustředí na zahraniční pracovní stáže organizované Vysokou školou ekonomickou, konkrétně Fakultou mezinárodních vztahů. Druhá část práce se zabývá odbornými pracovními stážemi studentské organizace AIESEC. Třetí část práce se zaměřuje na zahraniční pracovní stáže pořádané studentskou organizací IAESTE, určenou zejména studentům technického zaměření.Cílem práce je provést rozbor jednotlivých možností a poukázat na náplň práce během stáží, možné komplikace a v neposlední řadě i jejich přínos pro studenty samotné.
Praxe studentů bakalářského studia vysokých knihovnických škol
Lodrová, Iveta ; Římanová, Radka (vedoucí práce) ; Landová, Hana (oponent)
Bakalářská práce zpracovává obecná doporučení pro praxi v rámci studia knihovnicko-informačních oborů vysokých škol uvedená v dokumentu "European Curriculum Reflections on Library and Information Science Education". Dokument informuje o učebních plánech studia, včetně předmětu odborná praxe. Součástí práce je analýza odborných praxí studentů na třech vysokých knihovnických školách v České republice (v Praze, Brně a Opavě). Úvodní část je věnována iniciativám Boloňského procesu a jeho postupnému vývoji. Ve druhé části je stručně představen dokument "European Curriculum Reflections on Library and Information Science Education", který byl iniciován diskuzemi Boloňského procesu. Podrobně je zpracována část tohoto dokumentu: "Praxe a teorie: pracovní zařazení jako součást učebního plánu". Třetí část je věnována průběhu praxí na třech vysokých školách s knihovnicko-informačním oborem v ČR, a to na základě informací od organizátorů praxí. Výsledky jsou porovnány. Závěrečná čtvrtá část je věnována analýze názorů studentů na odbornou praxi prostřednictvím online dotazníků. Konečné srovnání těchto informací a také míra využívání doporučení uvedených v 11. kapitole je v závěru bakalářské práce. Klíčová slova: knihovnictví a informační věda * odborná praxe * doporučení * vysoká škola
Štíhlost organizací v ČR při zapojení studentů vedlejší specializace Lean Six Sigma
Votočková, Iveta ; Martínez, Felipe (vedoucí práce) ; Svobodová, Hana (oponent)
Cílem této diplomové práce je navržení způsobu měření dopadů zlepšování a štíhlosti v organizacích, ve kterých byly uskutečněny projekty studentů vedlejší specializace Management kvality a Lean Six Sigma v rámci předmětů Řízená praxe managementu kvality a Lean Six Sigma. Teoretická část uvádí do problematiky metodologie Lean Six Sigma, kde jsou popsány základní charakteristiky a nástroje využívané touto metodologií. Dále jsou v diplomové práci konkrétně popsány jednotlivé kroky výzkumu, ve kterém byly využity navržené způsoby měření dopadů studentských praxí na organizace. Vybraná metodologie výzkumu také popisuje, přístup k měření štíhlosti, postup sběru dat, jejich následné analýzy a hodnocení. V kapitole věnované hodnocení jsou data získaná v průběhu výzkumu podrobně analyzována. V závěru práce je uvedeno shrnutí výsledků spolu s náměty a doporučeními pro zlepšení předmětu Řízená praxe managementu kvality a Lean Six Sigma.
Employer Branding; influencing student perception by campus management activities
Strnad, Martin ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Budišová, Martina (oponent)
Cílem této diplomové práce je definovat employer branding koncept a jeho vztah ke campus managmentu,tedy aktivitám, které společnosti podnikají za účelem prezentování se studentům. Teoretický výzkum zachycuje marketingovou esenci brandingu a dále jí rozvýjí do rámce employer brandingu. Další výzkum se zaměřil na možné campus management aktivity. V praktické části je zkoumána popularita a efektivita těchto aktivit. K tomuto účelu sloužilo několik studentských průzkumů, rozhovory s odborníky z praxe a vlastní zkušenost autora. Výsledek slouží jako základ pro doporučení úpravy campus management strategie firmy.
The proposal for a new promotional campaign for AIESEC Prague
Jenisová, Veronika ; Zapletalová, Šárka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem této práce je navhrnout koncept nové propagační kampaně, která se týká náboru studentů Vysoké školy ekonomické (VŠE) na zahraniční odborné stáže přes studentskou organizaci AIESEC. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části se komplexně věnuji propagaci. Tato část je také věnována problematice správného naplánování propagační kampaně a vytvoření průzkumu trhu. Praktická část obsahuje zhodnocení předchozí kampaně a návrh nové. Trendy v současné komunikaci představují orientaci na zákazníka, který je stále více náročnější. Propagační kampaň jsem proto navrhla specificky podle požadavků studentů VŠE. Brala jsem ohled na propagační kanály a prostředky, které lze v rámci propagace na VŠE použít.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.